HR QA – UNIJA

  1. Čime se bavi vaša kompanija?

Unija Smart Accounting je računovodstvena kompanija koja pruža usluge obračuna zarada, kao i finansijskog, poreskog, pravnog i računovodstvenog savetovanja. Takođe se bavimo IT uslugama, a iako je naša IT kompanija smeštena u Sloveniji, putem remote rada imamo značajan broj klijenata u Srbiji, kako naših, tako i eksternih.

 

  1. Kakav je proces selekcije kandidata u vašoj kompaniji?

Unija ima dugogodišnji proces selekcije koji je evoluirao tokom 20 godina poslovanja. Favorizujemo interne preporuke, ali sada koristimo i naš portal “Careers”, društvene mreže kao što je Linkedln i sajmove poput Career Days za prikupljanje kandidata. Nakon što prikupimo CV-jeve, stručna lica i HR tim pregledaju prijave i pozivaju kandidate na razgovor. Za seniorske pozicije, kandidati prvo dobijaju stručne testove putem e-maila, a zatim slede intervjui sa menadžerima i HR-om. Za juniorska mesta, oslanjamo se na fakultetske preporuke i imamo jedan krug razgovora. Često, čak i za seniorske pozicije, proces selekcije može biti vrlo brz, jer su računovodstvene pozicije specifične i nemamo veliki broj prijava.

 

  1. Kakav je vaš pristup kada je u pitanju radna fleksibilnost i rad od kuće?

Zaposleni mogu raditi tri dana od kuće i dva dana iz kancelarije. Model funkcioniše tako da oni koji rade od kuće imaju svu potrebnu opremu, dok u kancelariji, kada žele da dođu, dele radna mesta i rezervišu računar unapred. Takođe, imamo klizno radno vreme, pa zaposleni mogu doći između 7h i 9h i odraditi svojih 8h. Kada rade od kuće, mogu organizovati svoje radno vreme prema potrebama, bitno je da je posao obavljen.

 

Silvana Sekić – Senior Marketing Coordinator, UNIJA

Pročitajte još