StartUp Shower Akademija QA – Polica

1. Koji problem rešava Vaša ideja?

Naša ideja rešava problem nedostatka centralizovane platforme za razmenu, oglašavanje i poklanjanje knjiga. U trenutnom okruženju, postoje brojne platforme za prodaju, ali nijedna se specifično ne fokusira na knjige, bilo da su u pitanju školske knjige, stručna literatura ili beletristika. Kroz našu platformu, želimo da omogućimo korisnicima da jednostavno i efikasno razmenjuju knjige, čime se smanjuje potreba za kupovinom novih, štedi se novac, a takođe doprinosimo očuvanju životne sredine kroz smanjenje bacanja knjiga.

 

2.Kome je proizvod ili usluga namenjena?

Naš proizvod je namenjen svima koji žele da razmene, prodaju ili poklone knjige – od studenata i učenika kojima su potrebne školske knjige, do ljubitelja literature koji žele da osveže svoje biblioteke. Takođe, korisnici koji žele da se reše starih knjiga na odgovoran način, umesto da ih bacaju, takođe su deo naše ciljne grupe. Pored toga, platforma je idealna i za kolekcionare knjiga koji traže retke ili specifične naslove, kao i za one koji uživaju u audio knjigama i PDF izdanjima. Naša platforma pruža jednostavno rešenje za sve – bilo da se radi o fizičkim knjigama, digitalnim formatima ili audio knjigama.

 

3.Da li smatrate da će vam Startup Shower akademija pomoći u daljem razvoju?

Definitivno smatram da će mi Startup Shower akademija pomoći u daljem razvoju, a već mi je pomogla. Pošto sam na samom početku svoje startup karijere, akademija mi je već dala jasnu sliku o tome kako funkcioniše startup ekosistem i koji su mogući putevi do uspeha. Osim toga, imao sam priliku da upoznam neke izuzetno kvalitetne ljude i stvorim kontakte koji su zaista značajni za dalji razvoj mog startupa. Ta mreža i znanje koje sam stekao su već veliki korak napred u ovom procesu.

 

4.Koji resursi su potrebni za dalji razvoj (ljudi, prostor, oprema, novac, znanje, licence..)?

Sledeće što je potrebno za dalji razvoj su sredstva za razvoj  platforme, obzirom da već imamo detaljan projekat i MVP koji funkcioniše. Takođe, potrebni su nam dodatni resursi u vidu tima – stručnjaka za razvoj, dizajn i marketing, kako bismo unapredili i proširili funkcionalnosti platforme. U tom smislu, potrebno je investirati i u obuku i proširenje znanja, kako bi tim bio u mogućnosti da prati nove tehnologije i trendove. Sredstva za marketing i promociju takođe su ključna kako bi se povećala vidljivost i privukli korisnici.

 

Stevan Ilić

Pročitajte još