Vodič za planiranje događaja II

SAVETI ZA PLANIRANJE DOGAĐAJA

7 saveta o tehnologiji događaja za povećanje lojalnosti izlagača

  1. Digitalno identifikujte učesnike, izlagače, sponzore i govornike

Da biste maksimalno iskoristili svoj događaj uživo, potrebno je identifikovati svakog učesnika koristeći tehnologiju bez kontakta, bez obzira da li su posetioci, izlagači, sponzori ili govornici.

To je jedini način da pratite njihovo ponašanje tokom događaja. Od učešća u određenim sesijama, interakcija između izlagača ili proizvoda, pa do procene koji su govornici privukli više publike. Mogućnosti su beskrajne. Ove informacije mogu biti vredan resurs prilikom sprovođenja praćenja kako biste poboljšali povrat ulaganja (ROI) događaja.

  1. Olakšajte deljenje kontakata putem digitalizovanih interakcija

U prethodnom koraku, govorili smo o važnosti digitalnog identifikovanja (ID tehnologije) u planiranju događaja. Sada ćemo vam pokazati kako se olakšava deljenje kontakata putem digitalizovanih interakcija.

Zamislite da ste kompanija koja izlaže na sajmu poslova i želite privući vrhunski talenat sa snažnim brendom poslodavca. Jedino što zainteresovani kandidat treba da uradi je da približi svoj pametni bedž (koji obično dolazi u obliku studentske kartice) uređaju kompanije (bejmeru). Tokom događaja i nakon njega, svaka kompanija će imati pristup izvoznoj tabeli sa svim prikupljenim biografijama.

  1. Koristite tehnologiju bez kontakta kako biste događaj uskladili sa GDPR-om

Kao organizator događaja, verovatno imate ključnu ulogu u osiguravanju da sajmovi ili poslovna mrežna okupljanja donose profit izlagačima. To znači olakšavanje i postavljanje tačaka dodira podataka kako bi učesnici mogli da podele svoje poslovne kartice uobičajene za papir, ali na digitalan način. Pošto oni preduzimaju akciju, a ne obrnuto, izlagačke kompanije mogu bez problema dobiti podatke u skladu sa GDPR-om iz svojih interakcija.

Tehnologija bez kontakta definitivno je pravi izbor za generisanje potencijalnih klijenata u skladu sa GDPR-om, uz istovremeno omogućavanje brzog deljenja kontakata, veće efikasnosti u procesu i kvalitetnijih generisanih potencijalnih klijenata.

  1. Povećajte prikupljanje potencijalnih klijenata na događanjima uz pametno obeležavanje

Ako to niste znali, pametno obeležavanje podrazumeva korišćenje pametnih čipova ili oznaka u redovnim obeležjima kako bi se upravljalo fizičkim pristupom događaju i njegovim sesijama. Stoga, pametni bedževi nude dve glavne prednosti. Sa jedne strane, omogućavaju učesnicima da unesu svoje lične informacije, na bezkontaktni način, bez papira.

Sa druge strane, olakšavaju ceo proces generisanja potencijalnih klijenata i praćenje interakcija tokom događaja uživo. Osim što učesnici eksplicitno i svesno dele svoje kontakte, pametni bedževi takođe povećavaju nameru za deljenje kontakata u poređenju sa skeniranjem QR koda.

  1. Omogućite pristup interakcijama događaja u realnom vremenu

Uz odgovarajući sistem za upravljanje događajima, možete pratiti ukupne performanse vaših događaja. Istovremeno, možete omogućiti izlagačima pristup podacima o njihovim interakcijama na događaju u realnom vremenu.

Na primer, izlagači mogu pratiti proizvode koje su posetioci dodali u favorite. Takođe, mogu uporediti ove interakcije sa ukupnim brojem interakcija sa celokupnim portfoliom proizvoda da bi videli koji se ističu. Takođe, mogu pratiti broj generisanih potencijalnih klijenata ili stope učešća u sesijama.

  1. Transformišite interakcije učesnika u potencijalne klijente i prihod

Šta ako biste znali koji učesnici su imali interakciju ili pokazali interesovanje za vaš proizvod/uslugu? Šta ako biste nakon toga imali pristup njihovim kontaktima kako biste obavili prodaju? Ovako možete monetizovati interakcije učesnika.

Eliminišite ručne procese obrade podataka i direktno se povežite sa svojim učesnicima. Koristite tehnologiju bez kontakta kako biste prikupili podatke za generisanje kvalifikovanih potencijalnih klijenata, a zatim ih aktivirajte sa praćenjem nakon svakog događaja.

Procenite interakcije učesnika kako biste doneli strateške odluke o tome koji sadržaj treba koristiti na sledećem događaju ili koji proizvodi/govornici se ističu. Imajući uvid u ono što je funkcionisalo i šta nije, povećaćete prihod na dugoročnom planu.

  1. Omogućite jednostavan izvoz podataka odmah nakon događaja

Umesto da prikupljate i obrađujete podatke, a zatim ih ručno šaljete svakom od svojih klijenata, možete omogućiti da podaci o interakcijama budu odmah dostupni izlagačima i učesnicima putem automatizacije događaja.

Neposredno nakon događaja, izlagači samo treba da kliknu na dugme “Izvoz”, dok učesnici mogu ponovo pregledati informacije o svojoj aktivnosti pristupanjem automatski generisanog izveštaja platforme.

TRENDOVI U INDUSTRIJI PLANIRANJA DOGAĐAJA

Kako smanjiti stres pri planiranju događaja uz pomoć automatizovane tehnologije

Da li vam je dosta ponavljajućih zadataka vezanih za organizaciju vašeg događaja? S platformom za upravljanje događajima, to više nije problem. Od uvoza liste učesnika, kreiranja automatske komunikacije za različite faze: pre događaja, tokom događaja i posle događaja, koja će biti pokrenuta prema uslovu koji postavite, pa sve do definisanja prodaje karata koja će biti dostupna u različitim vremenskim okvirima.

CHECKLIST ZA PLANIRANJE DOGAĐAJA

Tehnološka lista za praćenje angažmana na vašem događaju

Da sumiramo najvažnije tačke koje su obuhvaćene u ovom članku, obezbedili smo vam checklistu kako biste se uverili da ne treba zaboraviti kako da održite tehnologiju događaja svežom i uzbudljivom u cilju povećanja angažmana na vašem događaju.

Uverite se da se oslanjate na softver za upravljanje događajima koji je dostupan kako bi vam pružio podršku u slučaju bilo kakvih problema.

Koristite rešenja bez kontakta kako biste povećali stopu angažmana na vašim događajima uživo. Kao što ste saznali, postoje različite opcije koje se mogu prilagoditi potrebama vašeg događaja.

  • Koristite 5G mobilnu mrežu kako biste omogućili naprednu povezanost i stvorili besprekorno iskustvo događaja.
  • Obavite većinu procesa događaja na jednom mestu tako što ćete odabrati sveobuhvatnu platformu za upravljanje događajima.
  • Koristite ID tehnologiju kako biste digitalno identifikovali učesnike i zainteresovane strane na vašem događaju.
  • Omogućite izlagačima da prate svoje interakcije na događaju u realnom vremenu kako bi mogli pratiti svoj performans i prilagoditi svoj pristup ako je potrebno.
  • Olakšajte umrežavanje i praćenje prodaje izlagačima sa samo jednim klikom.
  • Podstaknite izlagače da koriste ove podatke kako bi poboljšali poslovne preformanse i povećali prihode.

 

Pročitaj I deo

Pročitajte još