U cilju podrške razvoju preduzetničke kulture i inovacija u poslovanju, ali i razvoju pojedinca, sekundarno i društva, Business Intelligence Institute već treću godinu za redom sprovodi projekat Start up Shower.
Projekat pruža bespovratnu finansijsku podršku u bruto iznosu od 1.000.000,00 dinara, učešće u Startup Shower Akademiji ali i podršku kroz poslovno savetovanje od strane najuspešnijih eksperata u Srbiji.
Nakon detaljne analize pristiglih aplikacija, odabrano je 12 projekata za koje je prošle nedelje od četvrtka do subote organizovana Startup Shower Akademija. Prva dva dana, uživo su održana predavanja za timove odabranih projekata. Akademija je otvorena temom „Istraživanja tržišta i validacije proizvoda“ koju je fenomenalno obradio Nikola Stanojević, Co-founder and General Manager kompanije Soma. Bojan Martinović, osnivač projekta Inclusio je polaznicima akademije održao interesantno predavanje na temu „Životni ciklusi startapa kroz prizmu marketinga i prodaje“.
Drugog dana u odličnoj atmosferi i proaktivnom učešću svih polaznika održana su predavanja u vezi „Analize podataka u marketingu i prodajne svrhe“ kao i na temu prodajnih veština i alata. Valentina Đorđević, Head of AI iz kompanije Things Solver zajedno sa kolegom Predragom Topićem, Head of Sales je govorila na prvu temu, dok je Đorđe Vukotić, Head of Sales kompanije Hooloovoo bio zadužen za predavanje na temu prodaje i alata koji se koriste u te svrhe.
Petak i subota su bili rezervisani za online predavanja na teme: „Marketing za Startapove“, „Veštine komunikacije i prezentacije, Pitch za investitore“ kao i „Strategija za izlazak na strano tržište“. Predavači su bili, Ilija Dragišić iz DIMIS creating & improving brands i Predrag Tončev, Captain of Endless Optimism, Qxperience Serbia i Ivan Kadić iz 60 seconds, suosnivač i izvršni direktor.
Polaznici Akademije su imali prilike da vrlo aktivno učestvuju i postavljaju pitanja izvrsnim predavačima. Pored toga, samo umrežavanje i uspostavljanje kontakata sa kolegama sa drugih projekata je bilo vrlo korisno za sve prisutne u cilju jačanja Strat up zajednice, s obzirom da su odabrani projekti bili iz različitih gradova Srbije.
Cilj projekta „Start up Shower“ je da se na transparentan način izabere inovativna poslovna ideja/projekat radi podsticanja preduzetništva i inovacija. Ovim projektom se primarno želi podržati razvoj jednog pravnog lica i/ili poslovne ideje, a sekundarno i privredni razvoj.
Motiv za podršku projektu leži u želji da se osnaži njegovo poslovanje na putu ka ekonomskoj samoodrživosti, širenju tržišta, ali i podizanje održivog biznisa na viši nivo razvoja.
Naredni korak u sprovođenju projekta će biti izbor projekata za polufinale koje će biti održano u toku marta.
Somborski edukativni centar, u saradnji sa Business Intelligence Institute-om, pokrenuo je projekat pod nazivom Startup Shower akademija u okviru BOLD programa. BOLD program sprovode Ambasada Sjedinjenih Američkih država u Srbiji i Asocijacija za Afirmaciju kulture ASK. Proizvedeni sadržaj i stavovi izrečeni u okviru projekta su isključiva odgovornost nosioca projekta.