Pridružite se jednom od najvažnijih regionalnih događaja u turizmu, koji će se održati od 28. do 30. novembra 2024. godine na Novosadskom sajmu.
Učešće na novosadskom, a međunarodnom Sajmu turizma, prilika je za nove perspektive ponuda i trendova u turizmu, a ovaj događaj vaš prostor i mogućnost da poslujete, saznajete i povezujete se sa klijentima, kolegama, saradnicima, partnerima, učenicima i studentima, medijima… najširom publikom.
Međunarodni sajam turizma na Novosadskom sajmu otvara prostor da:
- Prodajete – aranžmane, kapacitete, proizvode, rešenja… u turizmu i za turizam
- Upoznajete – nove poslovne partnere i kupce
- Ponudite slobodna radna mesta zainteresovanim posetiocima
- Regrutujete i selektujete kandidate koji se najbolje uklapaju u zahteve radnih mesta
- Privučete posetioce – novom i specijalnom ponudom, snažnom porukom, otvorenom komunikacijom, novim radnim mestima…
- Negujete odnose – sa dosadašnjim kliljentima, kolegama, medijima i drugim ciljnim grupama
- Povećavate svest o brendu
- Edukujete kupce
- Jačate kapacitete kroz saradnju sa obrazovnim institucijama koje edukuju kadrove u turizmu
- Istražujete tržišta
- Testirate – ideje, koncepte, usluge, percepciju tržišta…
Međunarodni sajam turizma je usmeren na međusektorsko povezivanje, poslovnog, javnog i civilnog sektora koji radi u turizmu i za turizam, a svako novo izdanje ovog događaja, prilika za nove doživljaje – i učesnika i posetilaca.
NOVI PARTNERI – ZA NOVE DOŽIVLJAJE
Izlagači nastupaju u tematskim celinama, među kojima su 10 grupa učesnika iz zemlje i inostranstva:
- turističke agencije, turoperatori, subagenti
- turistički objekti (hoteli, odmarališta, pansioni, hosteli…)
- turističke organizacije na svim nivoima,
- javna administracija u funkciji turizma,
- granska, profesionalna udruženja, asocijacije i druge organizacije,
- HORECA program,
- proizvođaci i trgovci opreme i pribora za ugostiteljstvo i hotelijerstvo,
- akademska zajednica i naučno-obrazovne institucije,
- osiguravajuce kuće i finansijske institucije
- mediji
Produbljivanje regionalne saradnje kao jednog od preduslova za učešće na jedinstvenom tržištu Evropske unije, ali i na drugim tržištima, jedan je od ciljeva Sajma turizma i poslovnog povezivanja učesnika.
B2B susreti, prvog i drugog dana Sajma, 28. i 29. novembra, direktna su mogućnost da se pronđu novi partneri, razgovara sa dosadašnjim i budućim poslovnim kupcima, ali i direktno ugovore buduće saradnje. S tim ciljem, biće pripremljena platforma za predstavljanje izlagača i poslovne publike, identifikuju potencijalno zainteresovane strane i preciziraju termini sastanaka, na štandovima izlagača i u prostoru namenjenom za poslovne sastanke.
HOSTED BUYER PROGRAM koji partnerski realizuju Turistička organizacija Grada Novog Sada i Novosadski sajam, priprema se i ove godine i biće prilika za razgovore isključivo izlagača i odabranih poslovnih posetilaca iz inostranstva koje dovodimo na Novosadski sajam.
Odgovori na potrebe i probleme tržišta rada u turizmu – jedan je od fokusa Sajma turizma u Novom Sadu. Dan karijere u turizmu, u subotu, 30. novembra, biće usmeren na ponudu i potražnju za radnom snagom u ugostiteljstvu, hotelijerstvu, odnosno turizmu, generalno.
NOVE IDEJE – ZA NOVE DOŽIVLJAJE
…zimska sezona 2024/2025.
…ponude za leto 2025.
…novogodišnji aranžmani
…banjske, spa i wellness destinacije
…poslovna putovanja
…turistička ponuda gradova
…gastronomske ponude
…HORECA asortiman
…IT rešenja za turizam
Deo su ponude i programa koje su već prijavljeni izlagači najavili, a sve predloge, ideje i inicijative za sadržajno bogatiji i kreativniji Sajam, možete dostaviti na adresu turizam@sajam.net.