Zašto je Balkan Business Konferencija važna za vaš poslovni napredak?
Statistički podaci pokazuju da 85% poslovnih ljudi koji su deo podržavajućih zajednica i redovno prisustvuju konferencijama beleži značajan napredak u svom poslovanju. Razlog je jednostavan – okruženi ste ljudima koji razumeju vaše izazove, dele svoja iskustva i pružaju podršku koja je ključna za vaš rast.
Šta dobijate učestvovanjem na Balkan Business Konferenciji?
- Strategiju za napredak – Naučićete kako da prevaziđete prepreke i napravite plan za uspeh.
- Networking sa ljudima koji žele da vas upoznaju – Upoznaćete ljude koji su već prošli kroz slične izazove i koji mogu postati vaši partneri, mentori ili klijenti.
- Inspiraciju i energiju – Napustićete konferenciju sa novim idejama i motivacijom da preduzmete sledeći korak.
- Podršku zajednice – Više nikada nećete biti sami u svojim izazovima. Naći ćete ljude koji će vas razumeti i podržati.
Za koga je ova konferencija?
Balkan Business Konferencija je za sve koji:
- Teže ka uspehu i žele da unaprede svoje poslovanje.
- Cene kolektivno iskustvo i veruju u snagu zajednice.
- Spremni su na promene i žele da uče od najboljih.
- Ne znaju kako da privuku klijente i zadrže njihovu lojalnost.
- Žele da se osećaju prihvaćeno u okruženju ljudi koji dele iste vrednosti.
Zašto organizujemo Balkan Business Konferenciju?
Verujemo da svaki poslovni čovek zaslužuje podršku, inspiraciju i priliku da raste. Naša konferencija nije samo događaj, to je zajednica ljudi koji su spremni da podele svoja iskustva, znanje i kontakte. Ljudi koji su pristupačni, otvoreni i spremni da pomognu.
Ovo nije najveća konferencija na Balkanu, ali je sigurno najbliža vašim poslovnim potrebama. Svaki posetilac ima priliku da se predstavi, kaže čime se bavi i zatraži pomoć u kontaktima ili savete za konkretne izazove. To je mesto gde ćete dobiti odgovore na pitanja iz oblasti strategije poslovanja, ljudskih resursa, marketinga i prodaje.
Šta možete očekivati na Balkan Business Konferenciji?
- 3 praktične edukacije:
- Organizacija vremena – Naučite kako da postignete ravnotežu i maksimalno iskoristite svoje vreme.
- Ko sam ja, a ko moj zaposleni? – Razumevanje tipova ličnosti za bolje timsko funkcionisanje.
- Tajna kako da prodajete, a ne da nudite – Savladajte veštine koje će vam otvoriti vrata ka većem uspehu.
- Preko 10 panelista – Slušajte njihove priče i saznajte kako su prošli kroz uspone i padove. Paneli će biti na teme: strategija poslovanja, ljudski resursi i marketing i prodaja. Biće vam dostupni na networkingu, gde ćete moći direktno da razmenite znanja sa iskusnim profesionalcima.
Panelisti:
- Monja Prole – CFO, EVONA ELECTRONIC
- Miloš Jeličić – CEO, PPL, Profesionalni coach
- Vera Negrović – Owner, BAJA knjigovodstveni biro
- Bojan Zrnić – CEO, IT ENGINE
- Darko Živanov – Member of the Supervisory Board, MAXBET
- Zorica Plavšić – HR & Marketing Mentor
- Branko Vukovac – Head of People Operations, Enlight Engineering
- Irena Čabarkapa – HR Manager, VHUG
- Saša Škundrić – HR, Energy Net Group
- Svetlana Gašević – Founder, NS PROMO TEAM
- Slađana Savić – Preduzetnica, Biznis coach & konsultant
- Đorđe Đerić – Founder, Poruči video
- Ivan Partonjić – Co-Founder, PPL, Sales Specialist
- Ručak i neformalni razgovori – Uživajte u kafi i razgovorima tokom pauza, gde se najčešće rađaju najbolje ideje i poslovne prilike.
- 2 bloka umrežavanja – Proširite svoju mrežu, povežite se sa istomišljenicima i pronađite partnere za saradnju. Svaki učesnik konferencije ima priliku da se predstavi i pronađe kontakte koji su mu potrebni.
Ne propustite priliku da unapredite svoje poslovanje.
Lokacija: Novi Sad, Gavrila Principa 6, sala Harmonija.