Pravovremena i ubedljiva tema može biti upravo ono što vas izdvaja od drugih događaja. Odaberite dinamičnu temu i primenite je na sve elemente vašeg događaja, uključujući i njegov naziv. Istaknite elemente koji ga čine unikatnim, posebno u onlajn medijima, jer to može biti ono što privlači ljude da prisustvuju.
Razmislite o nazivima: Kada razmišljate o nazivu događaja, zapitajte se:
- Po čemu se vaš događaj razlikuje od drugih događaja u određenom sektoru?
- Šta se nadate da ćete preneti ovim događajem?
- Koje su glavne komponente vašeg događaja?
Napravite slogan: Kada smislite ime, napravite slogan – kratak, nezaboravan slogan za brendiranje koji opisuje događaj.
Dizajnirajte logotip: Ako planirate veliki događaj ili seriju događaja koji se ponavljaju, uverite se da ste kreirali logotip. Logo može biti efikasan alat za brendiranje – nudeći trenutno prepoznavanje vašeg događaja u svim vašim reklamnim i promotivnim artiklima (kao što su majice, boce za vodu, torbe, olovke, notesi i još mnogo toga).
Kreirajte svoj vizuelni identitet: Napravite kohezivni vizuelni identitet za vaš događaj kako biste sve zaokružili. Odaberite poseban font, boju(e), glas i ton, priču, grafiku i tematske elemente. Na taj način bićete sigurni da stvarate nezaboravno iskustvo za svoje učesnike.
Na kraju kada imate svoje ime, slogan i logo, koristite ga u svojoj marketinškoj komunikaciji kako bi ljudi koji nisu upoznati sa vašom organizacijom počeli da prepoznaju vaš brend – i ne zaboravite it’s happening!
„Pored kreiranja naziva događaja, slogana i logotipa, napravite hašteg za sve svoje marketinške materijale koje će i učesnici koristiti kada pričaju o vašem događaju na društvenim mrežama. Što kraće, to bolje, ali takođe treba da bude jedinstveno.
Tokom događaja, izaberite nekoga da prati objave uživo koristeći hešteg: „lajkujte“ objave na Instagramu, „retvitujte“ tvitove i tako dalje, da biste pojačali uzbuđenje dok se događaj dešava.
Nakon događaja, možete pretražiti svaku pojedinačnu platformu društvenih medija za postove koji sadrže vaš hešhteg za odličan izveštaj nakon događaja.“ – Nicole A. Meyerson, Founder, Project Parity
Brendiranje događaja je bitno jer pomaže u stvaranju prepoznatljivosti, podizanju svesti i stvaranju pozitivne slike o organizatoru i brendu. Dakle, za kraj, ovo su samo neki od razloga koji govore zašto je važno imati brendiran događaja:
- Stvaranje prepoznatljivosti: Podrazumeva se prepoznatljivost i razlikovanje od drugih događaja. Prepoznatljivost događaja pomaže u stvaranju poverenja kod gostiju i povećava šanse da će se događaj pamtiti i ponovno posećivati.
- Podizanje svesti o brendu: Brendiranje događaja može pomoći u podizanju svesti o brendu i promovisanju proizvoda ili usluga. Logo i drugi elementi brendiranja mogu se koristiti na promotivnim materijalima kako bi se privukla pozornost publike i podstaklo prepoznavanje brenda.
- Stvaranje pozitivne slike: Jedan od najvižnijih segmenata, stvaranje pozitivne slike o brendu i organizatoru. Dobro osmišljeni vizualni identitet može pomoći u stvaranju dojma o kvalitetu i profesionalnosti organizatora, što možeiimati veliki uticaj na ugled organizatora i brenda.
- Povećanje učinkovitosti marketinških aktivnosti: Od velike pomoći može biti u povećanju učinkovitosti marketinških aktivnosti. Kada se koristi vizualni identitet događaja na promotivnim materijalima, kao što su plakati, letci i društvene mreže, dolazi do povećanja konzistentnosti i prepoznatljivosti u marketinškim aktivnostima.