Čak i sa najsjajnijim govornikom ili programom zabave, potreban vam je promotivni plan da biste privukli ljude na događaj.
Osigurajte da obuhvatite glavne funkcije promocije događaja.
Neki elementi koje je potrebno uključiti u svoj promotivni plan su:
Marketing: Ovo možete smatrati analitičkom stranom vašeg promotivnog plana. Marketing vašeg događaja trebao bi se voditi ključnim ciljevima i KPI-jevima za označavanje uspeha. Sve u okviru vašeg marketinga trebalo bi biti informirano potrebama i problemima vaših posetilaca, kao i ciljem ili svrhom vašeg događaja. To može uključivati stvaranje marketinške stranice, kampanje na društvenim mrežama ili kampanje putem e-pošte.
Oglašavanje: Želite osigurati da pravi ljude saznaju za vaš događaj. Bilo da je to putem web stranica za liste događaja, društvenih medija, u vašoj zajednici, putem partnerstava ili u štampanom obliku, koristite informacije o svojoj publici kako biste odredili na koje kanale se usredsrediti prilikom oglašavanja vašeg događaja. Zatim, distribuirajte i prenesite informacije kako biste ljude uzbudili i zainteresirali za dolazak na dan događaja.
Odnosi s medijima i publicitet: Televizijske stanice, radio i štampani mediji su izvrsni načini da privučete interes za svoj događaj. Obratite se medijskim kućama i predložite zanimljivu priču, poput članka o značajnom govorniku ili ciljevima vašeg događaja.
Neki elementi koje biste mogli uključiti u svoj promotivni plan su:
- Objava na web stranici
- Društveni mediji
- Slanje e-pošte
- Štampani materijali
- Veze sa štampom i medijima
Na kraju, nijedan promotivni plan nije potpun bez zahvalnosti nakon događaja, priznanja sponzora i članaka o ključnim porukama ili uspehu u prikupljanju sredstava.
Promovisanje događaja je izuzetno važno iz nekoliko razloga:
- Privlačenje publike: Promocija vam pomaže da privučete publiku i zainteresovane učesnike za vaš događaj. Bez promocije, ljudi možda neće biti svesni postojanja događaja ili neće imati dovoljno informacija da se odluče da prisustvuju. Efikasna promocija povećava vidljivost događaja i privlači ciljanu publiku.
- Povećanje učešća: Kada ljudi imaju informacije o događaju i razumeju njegovu vrednost, veća je verovatnoća da će se prijaviti ili kupiti ulaznice. Promocija podstiče ljude da se angažuju i učestvuju, što može povećati broj prisutnih učesnika i učiniti događaj uspešnijim.
- Dizanje svesti: Promocija vam pomaže da podignete svest o važnosti, ciljevima i porukama događaja. Možete istaći ključne teme, govornike ili posebne aktivnosti koje će privući pažnju i pobuditi interes kod potencijalnih učesnika. Dizanje svesti pomaže u stvaranju buzz-a oko događaja i stvaranju pozitivne reputacije.
- Stvaranje mreže: Promocija događaja omogućava vam da uspostavite veze i partnerstva sa medijima, sponzorima i drugim relevantnim organizacijama. Otvoreni dijalog s medijima može dovesti do medijske pokrivenosti i širenja informacija o događaju na većem nivou. Takođe, partnerstva sa sponzorima mogu obezbediti dodatne resurse, podršku i povećati vidljivost događaja.
- Postdogađajne koristi: Promocija nije samo vezana za sam događaj, već i za postdogađajne koristi. Nakon završetka događaja, možete koristiti promociju za zahvaljivanje učesnicima, deljenje ključnih poruka, rezultata ili uspeha postignutih na događaju. To pomaže u održavanju veze s publikom i stvaranju dugotrajnog uticaja.
Baš zbog svega toga, Events Portal je tu kako bi vam olakšao sve ove korake, pomogao u njihovom ostvarenju i, generalno, poboljšao promociju vašeg događaja!