FMCG SUMMIT BEOGRAD, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, na jednom mestu okuplja kompletan sektor robe široke potrošnje i širok spektar pratećih industrija.
Pored toga što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, imaćete priliku da povećate Vašu mrežu poznanstava i iskoristite FMCG Summit za networking – ključnu komponentu naše konferencije!
Zašto učestvovati?
- Najveće godišnje okupljanje FMCG sektora i pratećih industrija
- 500+ učesnika iz 150+ kompanija
- Donosioci odluka na jednom mestu
- 85% menadžerski nivo
- Jedinstvena prilika za B2B komunikaciju, promociju i networking
- Jačanje imidža brendova i usluga
AGENDA 2023
RITEJL PEJZAŽ | PODACI | FMCG PORTRET
• Consumer & retail industry outlook 2023 & 2024
Katja Bizjak, retail vertical leader Adriatics, NielsenIQ
• SmartWMS i SmartTMS: Pametna i inovativna rešenja za retail
Adnan Begoli, CEO, Info Studio
• Regionalna slika:
Srbija i Hrvatska: 2 tržišta – jesmo li blizu ili daleko?
Predrag Ćirović, managing director, GfK Srbija
& Mladen Kožić, Business Development Manager Adriatics
• FMCG portret sa Anom Filipović
gost: Ivan Šuleić, CEO, DIS
EVROPSKI RITEJL PEJZAŽ & TRENDOVI
• Digitalizacija u maloprodaji: Unapređenje internih procesa i zadovoljstva kupaca
Nataša Marković, generalni direktor, Galeb grupacija
• Who are the new wave rural ‘basics’ supermarekts in Central and Eastern Europe (Dino in Poland, Studenac in Croatia) and why are they so successful?
Ray Gaul, CEO, Retail Cities USA
• Studija slučaja: Kako je BE-terna pomogla brzorastućem ritejleru da značajno brže i bolje reaguje zahvaljujući naprednoj analitici?
Dejan Hadžiosmanović, Business Development Specialist, BE-terna
• Discounters: Caught in the middle – Supermarketization or Back-to-the-Roots?
Sebastian Rennack, konsultant, retail insight and analyses for Germany, Poland and Central & Eastern Europe
PRODAJA | CEO POGLEDI NA FMCG INDUSTRIJU
• Savremena nauka i psihologija u službi prodajne prakse
Kroz praktične primere razgovaraju:
Darko Lukić, CEO, AMMC
& Igor Jokić, Head of Sales & Distribution, Nelt Grupa
• Panel: Izazovi u prodaji prehrambenih proizvoda u Srbiji
Moderator: Milan Ćulibrk, glavni urednik, NIN
Saznajte više OVDE