Letnji Vivaldi forum 2025 – tri dana inspiracije, susreta i nezaboravnih trenutaka

Letnji Vivaldi forum, koji već 15 godina okuplja lidere komunikacione industrije iz Srbije i regiona, održan je od 11. do 13. juna 2025. godine u najlepšem turističkom selu sveta – Mokroj Gori. Ovogodišnje izdanje foruma donelo je osvežen programski koncept, bogatiji sadržaj i novu energiju, uz strateško partnerstvo sa International Advertising Association (IAA) Srbija, kao novim prijateljem foruma.

Forum je svečano otvorio selektor događaja, Nikola Vuković, a prvi dan započet je Vivaldi Talk sesijom sa Nemanjom Jehličkom, koji je govorio o svom bogatom iskustvu u koncept dizajnu i art direkciji. Zatim je usledio “Utisak godine” sa Oljom Bećković, u kojoj su učestvovali Borislav Miljanović, Tatjana Kljun i Marijana Agić Molnar, diskutujući o ključnim društvenim i profesionalnim utiscima iz protekle godine.

Tokom „How to“ radionica, učesnici su imali priliku da steknu praktična znanja o ERP sistemima (Modoolar), organizaciji korporativnih događaja (Arkadia), savremenim modnim trendovima (Movem Fashion), kao i da uživaju u degustacijama vina i džina uz priče iz Vinograda Matijašević. Dan je zaključen ekskluzivnom projekcijom filma “Za danas toliko”, nakon koje je usledio razgovor sa rediteljem Markom Đorđevićem, a potom i tradicionalna žurka uz DJ Atilu.

Drugi dan foruma započeo je jogom u saradnji sa Fitpass-om, jer – po jutru se dan poznaje. Tokom dana, Borislav Miljanović govorio je o upotrebi veštačke inteligencije u medijima i agencijama, a Vladimir Zarić predstavio pojam „Retail Media“ kao novi talas digitalnog oglašavanja. Luka Jovanović je govorio o svom bogatom iskustvu u upravljanju projektima za velike brendove poput Lidl Srbija, Delhaize, DIS, Barcaffe, Carlsberg, Philip Morris i druge, dok je Stanislav Zakić predstavio kako izgleda kreativna direkcija različitih editorijala, između ostalih i sa Novakom Đokovićem i Lepom Brenom. Njegovo izlaganje, koje je spojilo estetiku, ličnu priču i profesionalnu posvećenost, izazvalo je snažnu emotivnu reakciju i ostavilo publiku bez daha – sa suzama u očima i inspiracijom u mislima.

Posebnu pažnju privukao je panel “Kako je dobro videti te opet”, koji je okupio bivše kolege iz istog marketing tima od pre 10 godina, a koji su danas na pozicijama direktora marketinga u velikim kompanijama. Kampanja „Veoma. Dobar. Telefon.“ za Xiaomi Balkan predstavljena je kroz priču Đorđa Jovanovića i glavnog aktera Strahinje Ćalovića.

Forum je obeležila i panel diskusija na temu tržišta piva, radionice poput “The magic of Pitch Theatre” i “How soft power index works and how we improve Serbian score”, kao i vožnja balonom sa panoramskim pogledom na Mokru Goru, u organizaciji Uniqa osiguranja.

Završni dan letnjeg Vivaldi foruma započeo je panelom: Telo, odeća i tišina, na kojem su Ašok Murti (Movem Fashion) i glumac i pantomimičar Marko Stojanović na duhovit, i vizuelno upečatljiv način razbudili učesnike. Svako svojim karakterom – Ašok prefinjenim modnim izrazom, a Marko preciznom i sugestivnom tišinom pokreta. Kroz suptilne forme izražavanja, demonstracije i interakciju s publikom, istražili su kako moda i govor tela komuniciraju bez reči.

Nakon toga, usledio je IAA Vivaldi Talk pod nazivom Marketing Skill Shift – Adapting Marketing for the Future, u kom je Predrag Kurčubić (Ipsos Adria East i IAA Srbija) predstavio rezultate ekskluzivnog istraživanja o tome kako se menjaju ključne veštine u marketingu i kako struka mora da se prilagodi dinamičnim promenama tržišta, tehnologije i očekivanja potrošača.

Treći dan zaokružen je snažnim emocionalnim tonom kroz panel diskusiju “Putem šampiona”, u organizaciji Novak Đoković Fondacije. Ana Jovanović, bivša Fed Cup reprezentativka i autorka ovog programa, vodila je razgovor sa vrhunskim košarkašem Vasilijem Micićem. Njihov dijalog, prožet iskrenošću i inspiracijom, osvetlio je Micićev sportski put – od prvih koraka na terenu, preko ličnih borbi, do zvezdanih trenutaka na najvećim svetskim parketima.

Pročitajte još