Nakon letnje pauze, u sredu 13. septembra, u okviru aktivnosti „Nekorporativni lideri za korporativne lidere“ održan je jesenji događaj Business Intelligence Institute-a. Ovog puta za temu poslovnog panela odabrali smo nešto sasvim drugačije, te smo sa našim panelistima pričali o tome „Šta biznis strategija može da nauči od vojne i ratne strategije?“.
Fraze kao što su „pobedili smo u borbi za liderstvo u industriji“ i „odbranili smo svoju poziciju na tržištu“ vojne su fraze koje se koriste i za izražavanje uspeha u poslovanju. Sam jezik korporativne strategije je duboko prožet i vojnim referencama kao što su glavni izvršni „oficiri“ (officers) u „štabovima“ (headquarters).
Strategija ima za cilj rezultat u budućnosti, a taktika ima za cilj rezultat sada. Kako balansirati strategiju i taktike? Da li je manipulacija treba da bude prihvatljiva metoda u upravljanju? Koji skup vrlina i mana su utucale na vojni uspeh vojvode Živojina Mišića? Koje su to tajne pregovaranja Donalda Trampa?
Na ova i na mnoga druga interesantna pitanja koja se tiču poslovanja, modela upravljanja, strategija pregovaranja, odnosa sa klijentima i kolegama, strahova, manipulacije razgovarali smo sa našim uvaženim gostima: Nemanjom Antićem, osnivačem Military shop-a, dr Aleksandrom Misojčićem, doktorom medicine i psihijatrom, v.d direktorom Nacionalne akademije za javnu upravu dr Dejanom S. Miletićem i general potpukovnikom dr Goran Radovanovićem.
Nakon uspešnog i nadsve inspirativnog panela, gosti su uživali su u razmeni mišljenja, razgovoru sa panelistima uz posluženje i vina mlade lokalne vinarije Anatea.