Ekspanzija event industrije: Ekonomska perspektiva događaja

Razmišljate o novom eventu? Ideju koju imate ne morate sami razrađivati, osim ako je to Vaš posao kao organizatora. Kako organizovati jedan događaj? Koji je prvi korak? Istakla bih važnost plana i koordinacije, ali i realizovanje različitih aktivnosti jedne celine. Nije važno da li se radi o klasičnoj konferenciji, seminaru, venčanju, koncertu, sportskom događaju, radionici […]

Koji je sledeći korak nakon održanog događaja?

Tekst o brendiranju je EP prvenac u odeljku Ekspertski ugao i sam je početak priča o brendu. Od same ideje o temi događaja i prvih dizajnerskih aktivnosti na kreiranju logotipa, slogana, vizuelnog identiteta  i drugo, preko same realizacije, gradnja brenda je proces koji traje i nakon događaja ukoliko nam je cilj kvalitet i kontinuitet. Kvalitet […]

Vodič za planiranje događaja II

SAVETI ZA PLANIRANJE DOGAĐAJA 7 saveta o tehnologiji događaja za povećanje lojalnosti izlagača Digitalno identifikujte učesnike, izlagače, sponzore i govornike Da biste maksimalno iskoristili svoj događaj uživo, potrebno je identifikovati svakog učesnika koristeći tehnologiju bez kontakta, bez obzira da li su posetioci, izlagači, sponzori ili govornici. To je jedini način da pratite njihovo ponašanje tokom […]

Vodič za planiranje događaja I

Planirate agendu događaja za 2024. godinu i sada tražite korak-po-korak vodič za organizaciju događaja sa novim tehnološkim pristupom. Ukoliko niste znali, prvi korak u planiranju događaja, pored određivanja ciljeva događaja i sadržaja, jeste odabir odgovarajuće platforme. Ovaj članak će vas voditi kroz organizaciju događaja zasnovanog na tehnologiji i pružiti vam uvid u to kako možete […]

Organizuj svoj tim

Koliko je, zapravo, bitan tim koji učestvuje u organizaciji događa? Saznajte u nastavku važne razloge kreiranja dobrog tima za vaš događaj: Efikasna raspodela zaduženja: Organizacija događaja zahteva obavljanje različitih zadataka istovremeno, kao što su rezervacija prostora, angažovanje govornika, marketing, logistika itd. Tim omogućava raspodelu ovih zaduženja među članovima, što pomaže u efikasnom izvršavanju svih potrebnih […]

Važnost govornika, specijalnih gostiju, ali i sponzora

Industrijski lideri, stručnjaci za određenu temu ili lokalni uticajni pojedinci su svi primeri sjajnih govornika ili posebnih gostiju koje možete imati na svom događaju. Pravi govornik može napraviti ogromnu razliku u povećanju prijava i prisustva na događaju! Ako planirate uključiti značajne govornike i posebne goste, evo nekoliko saveta za pronalaženje pravih osoba i njihovo pozivanje. […]

Kreirajte plan promocije

Čak i sa najsjajnijim govornikom ili programom zabave, potreban vam je promotivni plan da biste privukli ljude na događaj. Osigurajte da obuhvatite glavne funkcije promocije događaja. Neki elementi koje je potrebno uključiti u svoj promotivni plan su: Marketing: Ovo možete smatrati analitičkom stranom vašeg promotivnog plana. Marketing vašeg događaja trebao bi se voditi ključnim ciljevima […]

Šta je zapravo plan događaja?

Plan događaja je vodič za sve komponente vašeg događaja. On koordinira elemente sa specifičnim, merljivim, dostižnim, relevantnim i vremenski ograničenim ciljevima, kao i sa vremenskim rasporedom. Da biste identifikovali svoj vremenski raspored, preporučujemo da radite unazad od datuma događaja (raspored rada). Vaš plan događaja vam pomaže da budete na pravom putu i ​​može vam poslužiti […]

Odredite datum i mesto održavanja događaja

Datum i mesto. Od toga zavisi veliki deo uspešnosti vašeg događaja. Česte greške nastanu baš tu, a ove komponente nisu baš tako lako ispravljive. Baš zbog toga, dobro se skoncentrišite kada ovo određivanje dođe na red. Datum je možda već unapred podešen za događaj koji se ponavlja, ali ako je ovo novi događaj, treba imati […]

Brendirajte vaš događaj

Pravovremena i ubedljiva tema može biti upravo ono što vas izdvaja od drugih događaja. Odaberite dinamičnu temu i primenite je na sve elemente vašeg događaja, uključujući i njegov naziv. Istaknite elemente koji ga čine unikatnim, posebno u onlajn medijima, jer to može biti ono što privlači ljude da prisustvuju. Razmislite o nazivima: Kada razmišljate o […]